Influencers - herwerking

ISBN: 9789020920369

Auteurs: Carole Lamarque

Publicatiedatum: 11-02-2025

Publicatiestatus: aankondiging

Publicatievorm: Paperback

NUR: 447: Wijn en dranken

Uitgever: Lannoo N.V., Uitgeverij | Imprint: Lannoo Campus

Bekijk het inkijkexemplaar bij Bol.com.

Wat kunnen we leren van de onvoorspelbare toekomst van influencers en hoe blijf je voorop lopen?
Hoe evolueert influencer marketing van virale hits tot risico's, en wat betekent dit voor jouw merk?
Hoe transformeer je een marketingexperiment tot een duurzame groeistrategie?
Op vraag van vele klanten: hoe kunnen we als merk aan de slag gaan?
Influencers belicht de razendsnelle evolutie van influencer marketing en de impact ervan. Wat begon als een experiment, is uitgegroeid tot een bewuste strategie voor veel bedrijven. Maar met die groei komen ook risico's, van mismatches tot reputatieschade. De vraag is: hoe maak je als bedrijf de juiste keuzes en bouw je een duurzame samenwerking op met influencers? Carole geeft daar met dit boek de antwoorden op, met praktische inzichten, DIY-oefeningen en een AI-ondersteunde applicatie om influencer marketing te transformeren tot een succesvolle en duurzame groeistrategie. Alle aspecten van influencer marketing in kaart gebracht Met relevante cases En DIY-oefeningen die je als merk helpen om jouw strategie op te zetten Voorzien van een AI-book.
Bron: Titelbank (ongeredigeerd)

Besproken in de keuken

    Ook van deze auteur

      Ook interessant

        Ook van deze uitgever